Nathalie Pagie- Paradijsvogels

Nathalie Pagie- Paradijsvogels (gelezen in januari 2016)

Flaptekst:


De eigenzinnige journaliste Tara Linders vertrekt naar Aruba voor een commerciële reportage over jonge succesvolle carrièrejagers. Als ze een Vlaams meisje ontmoet dat in nood verkeert, stuit ze op een compleet ander verhaal. Met hulp van haar collega Diego Martinez gaat Tara op onderzoek uit en ontdekt ze dat het eiland ook duistere kanten herbergt. Samen trekken ze een grotere beerput open dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden: het luxe eilandleven blijkt niet meer dan een zeepbel. Als de bewoners zich tegen haar keren, zal ze moet vechten voor haar leven.

Mijn samenvatting: is nog in bewerking en wordt bijna geplaatst.




Mijn mening hierover, volgt snel, is nog in bewerking. Ik vond het een superleuk boek, heb ervan genoten en gaf het 5 sterren. Eigenlijk mag je dit niet zo verwoorden (geen superlatieven gebruiken..is een tip..) heb al andere recensies gelezen en zag daar dingen staan die mij niet zozeer zijn opgevallen.
Dus heb ik het boek nogmaals kritisch doorgenomen om te toetsen of deze zaken wel of niet juist zijn, in mijn opinie. ....




Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie