Katja Swager- Vertrouwen als Munitie

Katja Swager- Vertrouwen als Munitie -recensie-exemplaar, nu aan het lezen>>

Mijn leeservaring volgt snel! Boek komt uit in november 2016.







Na ontvangst heb ik mij ook een beetje verdiept in de schrijfster zelf...




Katja Swager:
Katja Swager is getrouwd met Henk en samen hebben ze een zoon Yannick van 11. Naar aanleiding van haar bijzondere verhaal heeft ze het boek: 'Leren leven als een elastiekje' geschreven. Een boek dat absoluut je hart zal raken. Ze is momenteel druk met afronden van haar tweede boek welke dit jaar verwacht wordt. En per 3 november uit komt.

Naast schrijfster en spreekster is ze coach en heeft ze inmiddels in meer dan 18 landen de harten van mensen opengezet naar zichzelf. Ze heeft haar praktijk in Broek op Langedijk.


<<<'Ik maakte van mijn tijd op aarde de tijd van mijn leven, en het leven gaf me alles wat ik nodig had. Mijn munitie vertrouwen groeide en groeide. In een kleine anderhalf jaar nadat ik zo slecht had gelegen werd ik schoon verklaard...' aldus Katja.>>>




Haar vorige boek:





Leren leven als een elastiekje

Auteur: Katja Swager
Het vinden van je plek op aarde

In het kort:
Er was eens een carrièretijger. Ze was 31 jaar, werkte hard om zich vooral voor anderen te bewijzen. Rende van hot naar haar en verloor zichzelf volkomen in de ratrace van het leven. Snelheid was haar ding, ze racete rond op een Suzuki TL 1000 motorfiets en liet zich door niets en niemand iets vertellen. Gas is alles! Ze nam het leed van de wereld op haar brede schouders zodat ze haar eigen sores niet hoefde te voelen. Lekker makkelijk! Tot op een dag de noodrem aangetrokken werd. Wie niet horen wil moet bloeden, ehh... voelen. Baarmoederhalskanker in de terminale fase bracht haar leven tot stilstand. En toen?

Toen.. balancerend tussen leven en dood, in de stilte die eindelijk gehoor gaf aan de roep van haar hart. Niet denken, maar voelen! Dat bleek de weg terug naar het leven, terug naar mijn ware zelf. Van terminaal kankerpatiënt tot helemaal schoon op eigen kracht en op mijn eigen, eigenwijze manier...

Het slot van het boek heeft gelukkig een heel erg happy end. Anders was dit boek onmogelijk uitgegeven geworden. Tja..en wat dat elastiekje daar nu mee te maken heeft? Dat lees je in dit eerste boek van Katja!
ISBN: 9789081941105

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.