Nieuw aanwinst: Vibe, door Mark Verhees

Ontvangen, en nog te lezen:




Lieve Lezers,

Vandaag heerlijk boeken snuffelen in de Bruna te Nootdorp. Ik had voor mijn mooie online- recensie van Bruna een kadobon gekregen, dus welk boek zou het worden? Jawel, het mooie boek "Vibe", 
van Mark Verhees. Ik wilde een bijzonder boek kiezen en had deze al eerder gespot.

Het lijkt mij een prachtig boek, vol met positiviteit, en tips hoe je op dat padje kan blijven.


Over Mark Verhees:

"Mark is manisch positief. Meer dan 600.000 mensen volgen zijn ‘Voor Positiviteit’. Zijn quote, scheurkalenders, boeken, trainingen en online programma’s hebben honderdduizenden mensen blijvend positief veranderd.""


Lees meer via http://www.voorpositiviteit.nl/over-mij/

Binnenkort meer op dit blog!








Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie