Binnenkort: Corine Hartman- Het kwaad in ons


Binnenkort


Titel: Het kwaad in onsAuteur: Corine HartmanUitgeverij: CargoGenre: Thriller

Verschijningsdatum: 22 februari 2018
ISBN: 9789403106809 , 9789403111506

Ontvangen van uitgeverij Cargo, waarvoor veel dank!









Beste lezers,

De postman had het druk vandaag de 22e februari 2018, zojuist werd dit mooie boek gebracht. Met een zakje paaseitjes erbij. Wat een superleuk gebaar!

Allereerst feliciteer ik Corine Hartman met haar mooie nieuwe boek.

De auteur


Met meerdere Gouden Strop-nominaties en Hebban/Crimezone Awards in haar bezit, geldt Corine Hartman als een van de meest gelauwerde en gewaardeerde thrillerschrijvers van ons land. Ze vestigde haar naam in het thrillergenre definitief met de unieke, succesvolle serie rondom de onorthodoxe rechercheur Jessica Haider.

Het verhaal via flaptekst

Een gelukkig gezin. Zijn we dat ooit wel geweest?

Simone Steenbeecks grootste wens was moeder worden. Een gezin om voor te zorgen. Helaas bleef een zwangerschap uit en koos ze samen met haar man Richard voor een andere weg. Ze werden de trotse adoptieouders van de Braziliaanse Daniel en Nina. Niet lang daarna raakte Simone alsnog zwanger en dochter Veerle completeerde het gezin.
Nu, bijna twintig jaar later, woont het gezin Steenbeeck in het idyllische Hattem aan de IJssel. Simone heeft een patisserie in het dorp, Richard is leraar in het vlakbij gelegen Zwolle en de kinderen… daar stokt het perfecte plaatje. Langzaam slaan er gaten in het warme, veilige nest dat Simone haar gezin wil bieden, en ongemerkt schuiven ze naar de rand van de afgrond.

Binnenkort

Eerder las ik recent nog Een vlaag van waanzin. Een heel bijzonder boek. Ik heb meerdere boeken van Hartman, maar deze bleef mij echt bij. Ik schreef in de recensie dat ik het boek niet zo snapte. Uiteindelijk wel, maar misschien kwam dit door het einde. Nu wat later..kan ik het wel begrijpen. Dus..wil je meer lezen van deze auteur, neem dan zeker Een vlaag van waanzin. Het boek met de slang Sluipend gif, ken ik alleen van cover. Maar ziet er ook echt boeiend uit.

Tot later!

Hartelijke groeten,


Annette Overvoorde
Birdy's Boeken  





Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie