Terugblik Meet & Greet Mariëtte Middelbeek

21 mei was er de Libelle Zomerweek, en een spontane Meet & Greet met Auteur Mariëtte Middelbeek op een bijzondere locatie in Almere.  






Birdy's Boeken on tour!


Beste Lezers,

Op 19 mei hoorde ik het vrolijke nieuws dat ik 2 kaartjes had gewonnen, voor de Libelle Zomerweek. Wat geweldig nieuws. 21 mei stapte buuf Eef en ik op de vroege metro, om via de trein verder te reizen. Een leuke dag kon beginnen. Nu gingen wij niet zozeer om de boeken. Maar gewoon om een leuke dag te maken.  





Het was geweldig leuk. Bij aankomst was het al lekker druk en de pendelbussen brachten de menigte op zijn plek van bestemming. Over het algemeen dames trokken in een lange sliert naar 1 van de in gangen. Het enige waar wij op dat moment aan konden denken was "koffie". Er zou een openingsact worden gegeven door Boney M. Maar het was nog niet zover, dus wij huppelde het terrein op en kwamen als eerste Mart Visser tegen. Nee, geen auteur..ik weet het.




Na de koffie die trouwens heerlijke smaakte, Bij verschillende kramen namen wij een kijkje. Uiteindelijk liepen wij bij de kraam van Uitgeverij Marmer. En daar..las het spiksplinternieuwe boek van Mariette Middelbeek. En dat is heel bijzonder, want ze schreef hiermee haar eerste thriller. Hoe spannend kan dat zijn? Na even een babbeltje gemaakt te hebben met de mevrouw achter de kraam, begreep ik dat Mariëtte zelf ook aanwezig was. Dat was nou een leuk moment ( sorry buuf!), om even een babbeltje en een foto te maken. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik heb haar boek gekocht, en zij kreeg mijn visitekaartje, haha. Ze is een hartelijk persoon en vond het erg leuk. Mijn recensie volgt in de zomer op de boekenblog van Birdy's Boeken.

Mariëtte Middelbeek is journalist & auteur van onder andere: Singel & Sexy, Crash, Turbulentie, Verhalen uit de ambulance (die mijn schoonmoeder graag leest.), Status OK, ed. Flashback is haar eerste thriller en dat is dus reuzespannend! 




De openingsact was zeer geslaagd, op de muziek van Boney M zong mr "Boney" zijn liedjes. Samen met de 3 dames sloegen de vonken er vanaf. De drie dames waren geweldig en mr "Boney" deed mee en zwierde er op los. Geweldig leuk.
Er staat een filmpje op mijn instagram. 




Natuurlijk kwamen we "toevallig" langs de kraam van Suzanne Vermeer. Het nieuwe boek "Super de Luxe" staat voor juni/juli gepland. Ik ben erg nieuwsgierig en zo'n mooi zomerboek hoort er natuurlijk bij. Ik mag nog even niet zien waar het over gaat, gezien hij mee gaat in de vakantiekoffer.



Bij de kraam van De Crime Compagnie trof ik helaas geen Ilse of Sanneke aan. Maar Joost, die ook erg aardig is..by the way. Hij is van de ebooks vertelde hij. Daar hadden ze wel leuke boekentasjes dus, whoop..die namen we mee. Gezien ik deelnam aan de leesclub van Mariska Overman (Voltooid), was deze bovenstaande foto even een must.




Het was erg warm geworden op die eerste Libelle Zomerweek-dag. Het was geen "must", maar met de stille hoop, dan ook Nathalie Pagie aan te treffen bij De Boekerij, vonden we uiteindelijk de kraam. Gezien het al 10 minuten over 15.00 uur was geworden...( oohhh) was daar geen Nathalie meer aanwezig. Het boek "Rio Grande", de derde thriller in de reeks mat Tara en Diego, ziet er echt sprankelend uit, dus die ligt al gereserveerd voor de zomervakantie. 





Omdat aan alles ook weer een einde komt, gingen wij aan het einde van deze zeer zomerse dag ook weer huiswaarts. Met de volledige buit in de tas. Mogelijke was er een kleine zonnesteek opgetreden, want deze lollige dames ...namen de verkeerde bus. En kwamen we dus niet op het station aan, bij het parkeervakken. "Meneer gaat deze bus ook naar het Stadion?" Nee, zei hij, dat is die andere bus. Gillend rolden we deze bus weer uit. En toen moesten we weer met een andere bus, naar het station. Het was een superleuke dag..genoten & tranen met tuiten gelachen!

Hartelijke groetjes weer,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken

PS: de buuf staat er nog niet op, ivm de AVG ( hihi), zal ik even vragen of ze dat wel wil.  Mariëtte vond het zeker leuk, dat ik de foto's zou plaatsen. Dus daar is toestemming voor gevraagd. 




 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie