Binnenkort- Emma Anna- Vecht voor jou

Boekenpost 


Titel: Vecht voor jou
Auteur: Emma Anna

Uitgeverij: Vior Webmedia VOF
Genre: Roman/ Romantiek
Uitgave: november 2018


Bedankt, auteur Emma Anna, voor het toezenden van dit e-book! 





Beste lezers,

Van de week ontvangen: Vecht voor jou, door Emma Anna. Een romantisch verhaal. Waar gaat het over?

Het verhaal op de flaptekst



Wanneer Hannah Mackenzi een baan krijgt bij de uitgeverij waar ze altijd al wilde werken, gaat er een wereld voor haar open.
Na een gewelddadige relatie is haar zelfvertrouwen ver te zoeken, maar wanneer ze haar baas Luc beter leert kennen, komt daar verandering in.
Luc Wennam heeft het allemaal: twee fantastisch lopende bedrijven, genoeg geld om nooit meer te hoeven werken, en een bloedmooie verloofde.
Wanneer hij echter bedrogen wordt, realiseert hij zich dat hij niet terug wil naar het leven waarin hij ooit zo succesvol was.
Sterker nog: hij komt erachter dat hij het 'thuis' dat hij voor lief nam toen zijn vader nog leefde, terugvindt in Hannah.

Verliefd worden is niet moeilijk, maar vechten voor die liefde wel. Vooral als blijkt dat de vrouw van wie je houdt voor haar leven verminkt is en je verleden nog een troef achter de hand heeft.

De auteur

Emma Anna is een alias, en schreef eerder "Mijn hele leven lang". 

Hier stelt Emma Anna zich voor

“Mijn naam (pseudoniem) is Emma Anna. Ik ben 25 jaar oud en heb een zoon en een dochter. Ik heb mijn hele leven al een levendige fantasie gehad. Het liefst verkeerde ik de hele dag in mijn eigen wereldje, schreef verhalen over dingen waardoor ik geobsedeerd raakte. Later begon ik langere verhalen te schrijven en nadat ik kinderen had gekregen, besloot ik pas dat ik daar iets mee wilde doen. Afgelopen augustus is de eerste roman onder mijn pseudoniem verschenen: ‘Mijn hele leven lang’, over de negentienjarige Lynn die verliefd wordt op de beste vriend van haar vader – die achttien jaar ouder is. ‘Vecht voor jou’ is een compleet ander verhaal, gebaseerd op eigen ervaringen en de ervaringen van mensen om mij heen.”


Het boek ziet er al prachtig uit, Emma Anna, ik heb er al zin in! 

Hier de link op Hebban.


Tot binnenkort!

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.