Blog: Libelle Zomer-Boeken-Week 2019


Was jij ook op de Libelle Zomerweek? 

&..hoeveel boeken kocht jij?




Beste lezers,

Wat is nu leuker dan een dagje uit met boeken? Ja, dus dat. Bij de Libelle Zomerweek komen er altijd leuke artiesten, auteurs en nog veel meer. Je kan de hele dag bezig zijn, met leuke kraampjes, workshops..en boeken uitzoeken. En dat laatste ..is het leukst. Op maandag 27e mei was ik van de partij. 





Uitgeverij De Crime Compagnie


Als eerste bezochten wij de stand van De Crime Compagnie. Voor 2 boeken met een leuk tasje betaald je maar eur 10,00 dus dat was al mooi. Vraag blijft: welke er nog niet gelezen zijn. Sluipwesp? nee, die heb ik ook mogen proeflezen en mijn naam staat achterin genoemd, bij de proeflezers. Hoe leuk is dat? Afijn, na wat speuren, toch 2 mooie boeken gevonden.






De boekenbuit

Ik koos een boek met 2 verhalen van Loes den Hollander: Aangetast & genadeklap, en Botsing, geschreven door Ingrid Oonincx. Die stonden nog op mijn lijstje.





Linda van Rijn & Friends


Uitgeverij Marmer had weer een mooie kraam, nog even gebabbeld met de mevrouw die er stond. Ze herkende mij nog van vorig jaar, toen auteur Mariette Middelbeek er ook bij was. Het leuke was, dat ik nu met haar echtgenoot een praatje maakte. 





Mariette Middelbeek 

Naast het nieuwe boek van Linda van Rijn, dat Costa Brava heet, lag het nieuwste boek er ook van Mariette Middelbeek: Revanche. Het ziet er echt mooi uit! 






Nathalie Pagie 


Bij de mooie stand van Uitgeverij De boekerij was Nathalie Pagie aan het signeren. Haar nieuwste thriller-boek De trip pronkte op een mooi blikvanger-plekje. Een echte aanrader kan ik je zeggen. Met veel plezier wilde ze het mooie boek voor mij signeren. En daarbij kocht ik een kadoboek voor mijn schoonmoeder, van dezelfde auteur. Waar schoonmoeders ook erg blij mee was.










Charlotte de Monchy 

Feelfoodschrijfster Charlotte de Monchy was ook aanwezig. Bekend van Enkeltje Ierland en Zes maanden zonder. het is altijd leuk om weer nieuwe auteurs te mogen ontmoeten. Daar word je helemaal blij van! Haar nieuwste boek heet "Nee heb je". En ziet er echt heel mooi uit. Ik vertelde over het boekenblog, puur hobby en passie voor het boek. Geen advertenties,ed. En dat vond ze superleuk! 






Met dank aan..

Met dank aan mijn lieve buurvrouw/ vriendinnetje Eef, voor deze mooie dag! Ik heb genoten. Bedankt voor het maken van de leuke foto's..en sorry als ik je direct naar een boekenkraam heb meegesleept:). 


Ontzettend genoten!

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde

Birdy's Boeken


  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie