September 2019: Rainy day's & Amazing Readings


September gaf veel "rainy days", heerlijke momenten dus voor een boek. Welke las ik er in de maand september? Kijk snel mee! 








Lieve Lezers,

De maand september vloog voorbij, met heerlijke regenachtige dagen. Dus prima leestijd. Op heerlijk op te laden, na een spannende dag. Wat las ik zoal in de maand september 2019?


Marion van de Coolwijk- Kwade trouw
⭐⭐⭐+half

De boeken van Marion van de Coolwijk had ik nog niet eerder gelezen. Ik was ook erg nieuwsgierig naar deze. In een rustig tempo lezen we over Vera en haar zoon Jonas, die veel in de problemen zit. Ze krijgt pas beschikking over een erfenis als ze trouwt voor haar 40ste verjaardag. En dat is al snel. Is er een oplossing? En hoe loopt dit af? Je lees het in Kwade trouw!
Voor de recensie, klik hier. 

Gangsterschool - deel 3
⭐⭐⭐⭐⭐

De serie Gangsterschool heeft alweer 3 delen in  het Nederlands. En oh, wat een heerlijke boeken voor de jeugd. Ik kan daar zo van genieten. Het is een soort miniversie van Harry Potter met een toefje Hotel Transsylvanië. Te bizar.  
Voor de recensie, nog even geduld, is in de maak. 

Joanne Carlton- Stof-  blogtour
⭐⭐⭐⭐⭐

Na het lezen van het boek Hart-Slag, had ik het te pakken. Deze schrijfstijl is echt geweldig mooi en meeslepend. Dus met groot enthousiasme begon ik met het lezen van Stof. En opnieuw werd ik weggeblazen van mijn stoel. Een dikke aanrader dus! 
Voor de recensie, klik hier. 

Sanne Hillemans- De actrice in mij- 
⭐⭐⭐

Haar eerdere boek ging over liefde in het circus. Een mooi verhaal. Deze liefdesroman was voor mij "teveel" van het goede. Het verhaal werd ondergesneeuwd door de liefdes-scenes. Het viel mij was tegen. 
Voor de recensie, klik hier.  

Sandra J. Paul- Kwijt
⭐⭐⭐⭐

Dit mooie boek van Hamley Books is een echte bundeling van zaken die er Kwijt zijn. Als eerste wordt Jim wakker en weet hij echt niet meer wat er de laatste jaren gebeurt is. Zijn zoon die de band met hem, ook al kwijt was, blijkt, heeft nu de taak hem hiermee te helpen. En dit gaat niet zonder slag of stoten. Ook dit is een dikke aanrader.
Voor de recensie, klik hier. 

Yvonne Franssen- Kamer 305
⭐⭐⭐⭐⭐

Kamer 305 draait om mysterieuze zaken rondom een actueel thema. Met 3 personages in de hoofdrol. We volgen Kim, Eva en Martijn, nadat de echtgenote van Martijn is verdwenen. Ook blikken we terug naar het verleden. Tot het super spannende einde nadert, en alles aan elkaar knoopt. 
Voor de recensie, klik hier. 

Ilse Ruyters- Meisje van me
⭐⭐⭐⭐

Tom en Amber zijn kinderloos, ze hebben 1 grote wens. Kirsten wil graag draagmoeder zijn en biedt hulp aan. Amber houdt het niet meer van spanning, maar als ze bij het ziekenhuis is aangekomen is daar geen Kirsten en ook geen baby. Waar zijn ze gebleven? Het verhaal houdt je bezig tot het einde!
Voor de recensie, klik hier. 

Welk boek is het mooiste/ spannendste boek van september?

Van al deze mooie boeken heb ik ontzettend genoten. Maar welk boek is n u boek van de maand september 2019

...Kamer 305, door Yvonne Franssen ..!!  


Zeer mooi boek, vol meespelende spanning, zonder dat het saai wordt. 
Dus van harte: Yvonne Franssen.

Dat waren weer mooie verhalen, op naar de volgende maand oktober!

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde

Birdy's Boeken 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.