3x nieuwe boektitiels & binnenkort op het blog!

 Sneakpeek van 3x nieuw en spannend! 




Beste lezers,

Hier 3 mooie nieuwe thrillers om van te smullen. Drie verschillende boeken met veel spanning, intriges en plottwisten. Kijk je mee?

1. Tine Bergen- Zullen we het liefde noemen

Uitgekozen als deelnemer voor de leesclub van ThrillZone was ik dit boek van Tine Bergen. Het verhaal begint rustig, maar dan wordt hoofdperspoon Esther gebeld, ze moet snel naar huis komen. Er is iets ergs gebeurd. Haar auto heeft de overbuurman overreden. Haar 8-jarig zoontje zat er in. Hoe kan dat nu toch? En waar was haar man Stef op dat moment? Door de flashbacks in het verhaal komen we als lezer veel te weten over de eerdere gebeurtenissen van het gezin. Zoontje Linus staat centraal in het verhaal. Hij zat in de auto. 

De prettige schrijfstijl zorgt er voor dat je blijft lezen. Daar gaan steeds meer deurtjes open en ja..hoe loopt dit nu af?

2. Jet van Vuuren- Gifspoor

Dit recensieboek ontving ik als ebook van de uitgeverij. Jet van Vuuren heeft dit boek nu onder gebracht bij Ambo Anthos. Eerder zat zij bij uitgeverij Karakter. 
Ik moet hier nog in beginnen. Hier volgt de korte inhoud:

In Gifspoor van Jet van Vuuren wordt een onschuldige hobby een gevaarlijke obsessie… In het voorjaar wordt er op de grens bij Zeeland een naakte, vermoorde vrouw gevonden. De vrouw is zwaarverminkt in haar gezicht. De politie staat voor een raadsel: geen enkel spoor wijst naar een dader en zelfs na intensief politieonderzoek vinden ze niemand die haar heeft gekend. Het lijkt alsof de vrouw door niemand wordt gemist. Haar identiteit blijft onduidelijk.

Binnenkort vertel ik je meer!

3. Romy Hausmann- Slapeloos

Deze auteur is bij mij bekend vanwege haar thrillerdebuut: Dag en nacht. Dat verhaal was erg beklemmend en meeslepend van aard. Vandaar dat ik erg nieuwsgierig ben naar deze tweede thriller van Hausmann. Uitgeverij Harper Collins stuurde het ebook, waarvoor dank.

Het verhaal:

Jaren geleden werd Nadja veroordeeld voor een wrede misdaad. Na haar vrijlating uit de gevangenis wil ze niets liever dan een normaal leven leiden. Maar dan wordt er een moord gepleegd. De dader probeert door valse bewijsstukken te verspreiden de politie op het verkeerde spoor te zetten: dat van de jonge, onstabiele vrouw die als assistente bij een advocatenkantoor werkt…Want Nadja’s verleden maakt haar het perfecte slachtoffer. En de perfecte moordenaar.

Dit verhaal wordt beschreven als "zeer bloedstollend" dus ja, ik ben zeer benieuwd. Binnenkort vertel ik je meer. 

Hou dit blog dus maar goed in de gaten!


Pas op jezelf en op de huisdieren met deze warme dagen en groeten!

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken



Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.