January Readings 2020

Leesoverzicht Januari 2020


Er was regen en hagel en heel veel boeken. Kijk mee naar mijn geweldige leesstapel! 





Beste lezers,

Hierbij mij gelezen boekenstapel van januari 2020, enjoy! 



1. Gert-Jan van den Bemd- Na de val

Geweldige roman. Recensie is in behandeling


2. Marieke Jongejan e.a. -Dood door onschuld

⭐⭐⭐⭐

Een heerlijk spannende verhalenbundel, boordevol verrassende schrijfsels. Bekende en minder bekende auteurs vind je in deze spannende verzameling. Voor uren leesplezier.

3. Nicola Rayner- Uit het oog
⭐⭐⭐⭐

Een heerlijk spannende thriller, met heden en verleden die elkaar opvolgen. Met de mysterie en structuur van Het meisje uit de trein. Genoten!

4. Dries Gilliaert - Kind van de Storm
⭐⭐⭐+half

Bijzonder boek, waar veel van de auteur in verweven zit, die autisme heeft. En dingen anders aanvoelt, maar heel graag verhalen schrijft. Boordevol fantasie.

5. Mia Sheridan- De wensmuur
⭐⭐⭐⭐

Romantisch, zoet beetje Bouquet-reeks-achtig sprookje. Maar oh zo mooi verhaal, genoten. 

6. Loes den Hollander- Toen ik dood was
⭐⭐⭐+ half

Het verhaal kreeg mij niet zo in de greep. Je leeft wel mee, maar toch kon je een beetje proeven hoe het af zou lopen. 

7. Bert Staal- Wie wil er met mij trouwen?
⭐⭐⭐ recensie volgt.

Grappige gedichten, soms wat laag bij de grond. Maar Bert Staal heeft er gewoon lol in om het huwelijk en de huwelijksaanzoeken op de hak te nemen.  

8. Eva Garcia Saenz de Urturi- De riten van het water 
⭐⭐⭐⭐⭐

Prachtig 2e deel, vol spanning, emotie en een snufje romantiek. Voor de liefhebbers van Zafon. Deze auteur blijft er in!

9. T.M. Logan-  29-seconden 
⭐⭐⭐

Of het nu ligt aan mijn  ereader, of niet. Maar ook dit ebook- verhaal kreeg mij niet in de kraag gegrepen. De spanning en plot kwamen te laat de boot was al weg. Mijn aandacht daarmee ook. Jammer van dit tragisch trage verhaal. 

10. Dagboek van Renia Spiegel -

Volgens de flaptekst een erg mooi verhaal. Een paar keer in begonnen , maar ik kwam er niet doorheen. Hak op de tak. Niet goed te volgen verhaal. Niet uitgelezen.


Leestopper van de maand januari 2020

De januari-leesmaand gaf weer vele mooie boeken. Welke is het boek van de maand januari? Het boek waar ik een heel warm gevoel bij kreeg, was Mia Sheridan met De wensmuur. Wie wil er nu niet eens een wensmuur, met daarachter een knappe verschijning? Tja, ik wil dat wel eens meemaken. En ook genoten van dit sprookjesachtige verhaal. Waar veel in zit. Do not judge me by my cover. Vooral dat! 

Veel fijne leesuren en lieve groetjes,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken  


Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie