Februari Readings 2020

Februari 2020 was een heerlijke leesmaand. Met leuke leesclubs en een mooie blogtour. 





Beste lezers,

Dat waren weer heerlijke leesuurtjes in Februari. Kijk mee en geniet! 

Mia Sheridan- De wensmuur -Reviewteam Z&K
⭐⭐⭐

De wensmuur is een mooi, zoetig, wat sprookjesachtig verhaal. De enthousiaste en nieuwsgierige Clara ontmoet de wat teruggetrokken Jonah. Hij wil het liefst uit het daglicht blijven.

J.B. Ocean- Blauw - Blogtour Hamley Books 
⭐⭐⭐+half

Blauw is een verhaal waarin vriendschap centraal staat. Het is een roman over liefde en eenzaamheid waarin familie de rode draad is, ook al is die draad gebroken.

Heleen Smit- Op het verkeerde moment- blogtour Vrouwenthrillers
⭐⭐⭐⭐+half

Heleen Smit schreef een knaller van een debuut.  Op het verkeerde moment is zo levensecht geschreven, boordevol snelle actie en misleiding.

Rachel Caine- Wolfhunter River

⭐⭐⭐⭐⭐
Wie deze reeks van Rachel Caine volgt weet inmiddels dat de auteur heel wat in petto heeft, voor een verhaal wat heel eenvoudig lijkt. Simpel en eenvoudig ligt niet in het woorden boek van Caine. Zo'n eenvoudig stadje als Wolfhunter River, wat valt daar te beleven? Ik kan alvast verklappen: heel wat.

Jens Vern- Demacht van K. - HebbanBuzz Leesclub 
⭐⭐⭐+half

De macht van K. is een realistisch en vlotgeschreven -Big Brother meets Big data- suspense thriller. Het begin leest echt als een trein. De spanning is dan al goed aanwezig.

Welk boek vond ik het Birdy-leesboek van de maand februari? 

Laten we voorop laten dat ik weinig boeken lees die ik niet zal aanraden. Dus dat. Wel ben ik eerlijk in mijn lees-mening. Het boek dat ik ieder wil aanraden, is die van Heleen Smit. Een heerlijk spannend debuut. De spanning blijft ook aanwezig. Dit smaakt gewoon naar meer. Een ware mustread! 

Dus Heleen Smit-van harte!

Blijf vooral rustig nu met die "thuisblijfregels' en pak een heerlijk boek en geniet! 


Hartelijke groeten 

Annette Overvoorde

Birdy's Boeken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.