Eind 2016: De boekentoppers van 2016

Eind 2016: De boekentoppers van 2016


Het is dan eind 2016: hoeveel boeken heb ik dan gelezen voor de Hebban Reading Challenge2016 ? Nou, es even kijken. Ik ben dol op boeken, dat is duidelijk. Ik had de challenge ingesteld op 50, een boek per week dat moet zeker te doen zijn , maar wat gebeurt: er komt een leesclub tussen van een boek met 1250 bladzijde..oef..dat is de spelbreker geweest, want ik tel er nu welgeteld 47 uitgelezen (30 thrillers, 14 romans, 3 Young Adults).

Op hebban & Goodreads staat het aantal op 45, omdat er oa. ook een paar proef-exemplaar bijzit, die pas in 2017 uitkomt. En het dikke boek moet nog afgerond. 

Dus gemengde gevoelens: super blij met mijn nieuwe blog in 2016, de gelezen boeken, ontvangen recensie-exemplaren, verrassende ontmoetingen met een aantal schrijvers.., ambassadeur mogen zijn van een kinderboek, lid geworden van een leespanel voor een uitgeverij om proefexemplaren te mogen lezen.. allemaal prachtig. (Maar..helaas dus geen 50 boeken gelezen…ai!)


Hierbij mijn top 5 van best gelezen boeken van 2016:

* nummer 5: Piet Baete- Wie niet weg is
* nummer 4: Ika Gerritsen
* nummer 3: S.K. Tremayne- IJstweeling
* nummer 2: Nienke Pool- Falco & de gestolen Stympha’s
* nummer 
1: Linda Jansma- Schaduwkinderen





Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie