Lydia van Houten- Prooi ..& Supermooi

Prachtig!





Beste Lezers,

Onlangs heb ik dit mooie boek mogen proeflezen, dat wil zeggen, voordat het in de winkel ligt. Hoe prachtig is dat! 

Het gaat om Prooi, van Lydia van Houten, en dit mooie boek ligt vanaf 9 juni 2017 in de winkel, en is nu wel al te bestellen. Op de cover, komen een aantal Quotes te staan. En ook die van mij, komt achterop het boek. Wat prachtig!

Kabook Uitgevers zei hierover:


{ "Hartelijk dank aan Annette Overvoorde voor deze prachtige recensie voor 'Prooi' - "} 


en daarnaast:

{ "We willen je quote graag gebruiken voor de definitieve druk van ‘Prooi’ natuurlijk met naamsvermelding."} 



Met trots deel ik dit graag met jullie lezers..en ik hoop dat jullie binnenkort natuurlijk de winkel in zullen wandelen, om dit schitterende mooie thrillerboek en mustread-exemplaar te gaan aanschaffen.
Ik kan alleen maar zeggen: geniet ervan!

Hartelijke groeten,
Annette Overvoorde
Birdys Boeken


Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie