Binnenkort: Nieuwe thrillerreeks Anja Feliers

Wat komen er weer mooie nieuwe titels aan! oef. En kijk, er komt een nieuwe thrillerreeks van Anja Feliers. Wat tof. 

Haar nieuwe boek verschijnt al op 23 april! 


Birdy's Boeken



Beste lezers,

Er komen weer mooie nieuwe boekentitels aan. Ook Anja Feliers heeft een nieuw en mooi boek geschreven. Deze verschijnt op 23 april 2019. Zojuist ontving ik hier een berichtje over. Het is een nieuwe thrillerreeks. Ik ben al zo nieuwsgierig! 

Wat hij mij zei: het verhaal

Op een kille lentedag gebeurt het ondenkbare voor Caro Westerhof: haar gezin blijft verwoest achter wanneer haar echtgenoot sterft en één van hun kinderen spoorloos verdwijnt. Onmacht neemt haar leven over, maar onverwacht maakt het verdriet ook nieuwe krachten in haar los.

Caro leert contact te leggen met haar verloren liefde over de grenzen van de dood heen. Maar kan ze vermijden dat haar zoektocht als medium ook andere familiegeheimen blootlegt?

De auteur

De Vlaamse schrijfster Anja Feliers (1971) is geboren en opgegroeid in het Limburgse Bilzen. Toen ze elf was, overleed haar moeder aan een agressieve ziekte. Anja nam zich toen voor daar ooit een boek over te schrijven. Dat deed ze toen ze eenentwintig was, en het boek was gericht aan de kinderen die ze ooit zou hebben. Het was te persoonlijk om uit te geven, maar nadat een vriendin het gelezen had, herbewerkte ze het boek tot een fictieve roman, en in 2004 debuteerde ze met de veelgelezen jeugdroman Donkere kamers.
Haar boeken zijn zeer levensecht, emotioneel, pakkend en spannend. Met Verleid me  debuteerde Anja in 2010 als schrijfster van thrillers.

De Kathleen Verlinden-reeks

Kathleen Verlinden is de hoofdpersoon in de volgende eerdere boeken van Anja Feliers: 
1. Hou van mij! (2011)
2. Laat me los (2012)
3. Vergeet mij niet (2013)
4. Vergeef me (2014)
5. Zuur (2015)
6. Kwijt (2016)
7. Femme fatale (2017)
8. Het perfecte meisje (2018)

Lees hier de recensie, van Kwijt. 

Tot heel snel dan maar. Nu eerst het boek gaan lezen!

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.