Binnenkort- Marieke Nijkamp- Voor ik je loslaat

Binnenkort


Titel: Voor ik je loslaat
Auteur: Marieke Nijkamp
Uitgeverij: Harper Collins
Genre: Young Adult

Pagina's: 320 bladzijdes


Het boek is nog te lezen, voor de Hebban-leesclub,
waarvoor dank.





Beste lezers,

Voor de leesclub van Hebban ben ik uitgekozen om met 14 anderen dit mooie boek te gaan lezen. Dus we lezen het met zijn allen tegelijk. Hoe whoopi-leuk is dat! Ik ben dan ook erg nieuwsgierig..naar deze prachtige Young Adult. 
Later dus meer.

Marieke Nijkamp

Marieke is een schrijver, dromer, globetrotter, geek. Mariekes debuutroman, This Is Where It Ends, is in 2016 in de Verenigde Staten verschenen. Dit young adult verhaal, dat ruim zestig weken in de New York Times bestsellerlijst heeft gestaan, volgt vier tieners gedurende de 54 minuten van een schietpartij op een middelbare school. De Nederlandse editie van This Is Where It Ends, met de titel 54 Minuten, is in september 2016 verschenen bij HarperCollins Holland en won de Hebban Award voor Beste Young Adult.

Haar tweede boek, Before I Let Go, zal begin 2018 zowel in de Verenigde Staten als in Nederland verschijnen. In het Nederlands heet het: Voor Ik Je Loslaat.

Nog even geduld dus & groeten van mij!

Annette overvoorde
Birdy's Boeken


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie