Jet van Vuuren- Hondsdagen

Recensie


Titel: Hondsdagen
Auteur: Jet van Vuuren

Uitgeverij: Karakter Uitgevers
Genre: korte thriller

Soort boek: Luisterboek








Beste lezers,

Zojuist luisterde ik naar het korte verhaal Hondsdagen, van Jet van Vuuren. Verkrijgbaar voor een klein prijsje bij www.luisterrijk.nl. Maar voor degene die het boek Misstap hebben aangeschaft, met sticker op de voorkant, is er een code vindbaar in het boek. Wat er voor zorgt dat je gratis het boek kan downloaden en beluisteren.



"Geen enkele man is in 1 keer perfect"


De inhoud:


Laura vertelt over haar leven. Laura zet dingen graag naar haar hand en doet niets liever dan net zo lang sleutelen aan haar ‘projectjes’ tot ze perfect zijn en precies doen wat zij wil.  Ze is over de dertig en nog steeds kinderloos. Zoekende naar de juiste man gaat ze op hondencursus en ontmoet daar een mooie man: Mike. Hij voldeed helemaal aan haar plaatje. Het is liefde op het eerste gezicht. En dat was wederzijds, want Mike aanbad haar. Totdat bij haar de verveling toeslaat. 

Mijn mening:

Hondsdagen heeft een mooie cover, de titel is ook een leuke keuze. Nieuwsgierig zette ik het audio-verhaal aan. Een heldere stem vertelt over hoofdpersoon Laura. Het is een ik-verhaal. Laura vertelt over haar leven en de mooie tijd met Mike.

Heerlijk verhaal, op rustige wijze vertelt. Langzaam aan komt er een soort spanning in het verhaal. En het einde is echt..heel bijzonder, ja..luister zelf maar. 

Het is een leuk verhaal over spanning en verveling, perfectie en honden.


Superleuk kort verhaal, ik heb genoten.

Hartelijke groetjes,


Annette Overvoorde
Birdy's Boeken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie