3 Nieuwe titels: Kijk jij hier ook zo naar uit?

 3 nieuwe titels, om zo naar uit te kijken!





Beste lezers,

Er komen weer mooie boeken aan. Soms teveel om op te noemen. Op mijn blog probeer ik de aandacht te doseren, zodat zeer bekende auteurs en ook debuten worden uitgelicht. Lezen is voor mij een echte ontdekkingsreis. Ik haal hier veel energie uit, ik hoop jij ook. Dus kijk mee naar 3 mooie nieuwe titels!

Angelique Haak- Nooit meer alleen- verschijnt op 17 september 2020, bij uitgeverij De Crime Compagnie

Die cover, die blijft je maar aankijken. De nieuwste thriller van Angelique Haak, bekend van oa. Zwarte ziel en Uitgeschakeld,  ziet er top uit. 

Zes vrienden, verbonden door een groot geheim… Als Emma een overlijdensbericht onder ogen krijgt, is ze in shock. Gaat het bericht werkelijk over haar vroegere middelbare schoolvriendin Sara? En waarom eindigt het met die drie dik gedrukte letters die ze zo graag wilde vergeten? N.M.A. Emma gaat op zoek naar de waarheid rond Sara’s dood, maar daarbij komen zaken aan het licht die beter voor altijd verborgen hadden kunnen blijven…

Ik moet nog even wachten, maar oef, ik heb hier al zin in!

Peter Nyström Peter Mohlin – Het laatste leven- verschijnt op 1 september 2020, bij uitgeverij Harper Collins

Een debuut van twee succesvolle heren, die samen opgroeiden in Zweden. Na succesvolle carrières als scenarioschrijvers en regisseurs voor theater en film besloten ze de draad weer op te pakken en samen hun eerste thriller te schrijven.

Na een mislukte infiltratie in een drugskartel en een aanslag op zijn leven moet FBI-agent John Adderley van de radar verdwijnen. Hij krijgt een nieuwe identiteit en vertrekt vanuit Baltimore naar zijn geboorteland Zweden. Daar krijgt hij de leiding over een piepklein politieteam en wordt hij op de zaak van een verdwenen meisje gezet.

Het kost John, met zijn Amerikaanse mentaliteit, moeite een plek te vinden tussen de Zweden, temeer omdat de zaak ineens persoonlijk wordt. Terwijl het drugskartel lucht krijgt van een onconventionele detective die zich ophoudt in een Zweeds provinciestadje, blijkt de hoofdverdachte in de verdwijningszaak Johns halfbroer…

Oh, i love scandi thrillers, deze auteurs ken ik nog niet dus ik ben erg benieuwd naar dit debuut. Ik mag deze vooruitlezen, dus binnenkort meer!

Pat Craenbroek- Uitgekookt, verschijnt op 28 augustus, bij uitgeverij Hamley Books

Deze auteur ken ik van haar eerdere thriller "Uitgebroed". Een zeer mooi debuut. 

Uitgekookt bevat Spanning, verrassende wendingen en een al even onverwacht plot! Een jonge ambitieuze parketmagistrate die zich vastbijt in een dossier tegen een arts. Een paar bizarre sterfgevallen en een jonge man die verlamd in het ziekenhuis terechtkornt. Zaken die ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hebben. Maar niets is wat het lijkt in deze tweede thriller van Pat Craenbroek.

Ik ben al nieuwsgierig of deze beter is dan de eerste. Ja, ik heb er al zin in. Van de week valt deze op de deurmat en zal ik jullie binnenkort meer vertellen over deze 2e thriller van Craenbroek. 

Stay tuned, voor meer leuk boekennieuws!

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken





Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie