Nieuwtje: Voordeel voor de fans van Sarah Pinborough

Nieuw: Over haar lijk, van Sarah Pinborough

Nu al met korting op Bookchoice verkrijgbaar!




Beste lezers,

Nee, ik heb geen aandelen bij Bookchoice, en dit blog is advertentie-vrij. Ik krijg geen inkomsten uit dit blog. Maar WEL ben ik fan van Bookchoice en de nieuwsbrief vloog net naar binnen. Dit moet ik gewoon met jullie delen.

Nog niet in de winkel en nu al met korting verkrijgbaar!

Volgende week verschijnt het spannende Over haar lijk van Sarah Pinborough, auteur van het succesvolle Wat jij niet ziet. Over haar lijk is een boek vol twists, over onzekere tweede echtgenotes die mee de diepte in worden gesleept door geheimen en jaloezie. Hoe ver gaat hoofdpersonage Marcie om haar huwelijk (en goede leven) veilig te stellen?

Jij hebt geluk, want je kan het e-book nu al exclusief in de Bookchoice-shop kopen voor slechts 9,99   4,99. Wees dus de eerste die deze thriller leest en ontdek zelf dat het huwelijk dodelijk kan zijn...

Deze leuke korting geldt tot...

Dit boek met korting kan je tot en met 31 augustus aankopen via Bookchoice. Per 1 september komt het boek officieel uit en is het te koop voor eur 9,95. 

Dus als Pinborough-fan, kan je nu al genieten, hoe leuk is dat?

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken




 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie