Birdy's Boeken Nederlandse Thriller top 3

Birdy's Thriller top 3 


Het jaar 2019 was voor mij een nogal hobbelig jaar. Met ups en veel downs. Mijn boeken geven mij altijd toegang tot veel moois. Nieuwe avonturen, romantische momenten of puur gruwel en kwel. Kijk mee naar mijn NL-thriller top 3!







Op nummer 1: Een duister pad

Voor Faye gaat het lezen ook niet altijd over rozen. Ze heeft Borderline. Haar talent is speuren. Grappig is, met rozen begint haar tweede verhaal..een zoete wraak. Een kort verhaal, maar zeer aan te raden. Corine Hartman heeft mijn hart gestolen met Een duister pad. Dit met name de schrijfstijl, en omdat het een mysterieus verhaal is, gaat om bepaalde materie die ook nog wel eens in de media voorkomt (medicatie). Je gaat hier gewoon nog even over nadenken. Faye doet mij persoonlijk denken aan een dierbare. Daarom pakte het mij direct en kon ik Faye heel goed volgen. Daarnaast houd ik van goed speurwerk en heerlijke spanning. Dit verhaal kan ik zo nog herbeleven, dus daarom..op nummer 1!  





Op nummer 2: Ongenadig

Karin Hazendonk houdt erg van thrillers, met een hoofdletter. Ik vindt haar verhalen steeds beter worden en mij Ongenadig heeft ze mij echt ingepakt. Over dit boek zijn de meningen verdeeld en dat mag. Die van mij is dat ik heerlijk genoten heb met best wat kippenvel en zoals ik al eerder zei: je moet wel wat gegeten hebben. Dus niet voor lege magen. Hoofdpersoon raakt smoor verliefd op Sven. Hij is ook dol op haar, maar ook op zijn bijzondere hobby. Oh my gosh...had ze dat maar van tevoren geweten...! Een super suspense-verhaal, daarom op plek nummer 2.







Op nummer 3: Stille wateren  

Erg genoten van dit verhaal van de zussen Eva Nagelkerke. Hoofdkarakter Sophie, 29 jaar, woont nog bij haar ouders, en heeft iets op haar geweten. Het beste is om het hele gedoe maar te vergeten. Maar toch wil ze er meer van weten. In haar zoektocht raakt ze flink in de war. Dat had ook Faye, uit Een duister pad. Een zoektocht naar antwoorden. En ook Anouk, uit Ongenadig..wil graag weten wat er nu toch aan de hand is. Stille wateren gaat sluimerend onder je huid zitten. Vandaar plek nummer 3!  

Hele fijne feestdagen en geniet van het boek van jouw keuze en geef vooral je eigen mening na het lezen!

Hartelijke groeten,
Annette Overvoorde

Birdy's Boeken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie