Eindejaarsdag 2019- Een groet van mij!

Bedankt voor dit mooie boekenjaar!





Beste lezers,

Het is weer einde van het jaar en wat is dit jaar omgevlogen! Het is werkelijk ongelofelijk. En er is ook zoveel gebeurt, dat wordt een heel lang verhaal, dus dat skippen we. Want we houden het vrolijk. 

Laten we zeggen, dat het weer beter met mijn gezondheid gaat! En daar proosten we op, lieve mensen. 

Laten we proosten ...op nieuwe ontmoetingen met auteurs, bloggers, en veel lieve boekenmensen.

Laten we proosten ...op gezondheid, leuke gesprekken en mooie nieuwe samenwerkingen. 

Laten we proosten op elkaar...en laten we elkaar vooral niet uit het oog verliezen, ook al "zien" we elkaar alleen maar op fb. Of omdat we even een andere mening hebben. Doeslief in 2020.

In het nieuwe jaar 2020 ga ik jullie zeker weer blij maken met mooie boekentips en recensies. Of leuke blogjes. Ik heb al veel leuke ideeën.

Dus laten we vanavond heerlijk proosten en een lekker oliebolletje eten, en elkaar weer gaan zien in 2020! 

Heel veel liefs,
van mij!

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.