Nieuw & Verwacht: Instinct- Ivonne Wilken

Nieuw & Verwacht

Titel: Instinct
Auteur: Yvonne Wilken
Uitgeverij: Kabook Uitgevers 
Genre: Spanning/ Thrillers
Uitgave: 12 April 2021

Met dank aan uitgeverij Kabook voor het vooruitlees-exemplaar




Beste lezers,

Instinct verschijnt op 12 april 2021 en wordt uitgegeven door Kabook Uitgevers. Ik mag er al in gaan lezen. Hoe cool is dat? 

Kijk je mee?

Wie is Ivonne Wilken?

Ik schrijf vanuit Tromsø, een stad binnen de poolcirkel in Noorwegen. Met criminologie, antropologie en journalistiek als achtergrond, schrijf ik psychologische thrillers en korte verhalen waarin ik lezers op een onverwachte manier raak. Ik houd ervan om de psyche van de mens te analyseren en een verhaal van alle kanten te doorgronden. Daarbij heb ik een macabere interesse voor de duistere facetten van het leven. Ik ben vooral geïnteresseerd in de beweegredenen van mensen en het creëren van spanning. In het algemeen ben ik een creatief en nieuwsgierig persoon die het leuk vindt om iets nieuws te creëren. Of het nou thrillers, korte verhalen, foto’s/kunst of kleien beelden zijn. Zowel in Nederland als Noorwegen heb ik exposities van aardewerken sculpturen gehad. Momenteel staan ze in een kunstcafé en bij een bedrijf in Tromsø.

Het verhaal

Een ijzersterk thrillerdebuut met Scandinavische allure.

Alex kan zijn geluk niet op als hij vader wordt. Hij is een echte goedzak, iemand die altijd voor iedereen klaarstaat. Maar wanneer zijn beste vriend zijn zoontje verliest, wordt Alex overvallen door een gevoel van machteloosheid. Als hij een politiebericht hoort over de moord op een achtjarig jongetje, besluit hij zijn frustratie om te zetten in speurwerk. Alex wil de seriemoordenaar T. vinden. Zodra hij zich in de moorden verdiept, merkt hij iets vreemds op. De moord op de kleine jongen draagt duidelijk T.’s signatuur, maar die koos eerder alleen succesvolle, jonge vrouwen. Waarom is dat patroon veranderd?

Kan Alex zich verplaatsen in de denkwereld van deze gewetenloze psychopaat en hem opsporen?

Voorpublicatie: wil je al een stukje gaan lezen?

Op de website van de uitgeverij, kan je alvast een stuk gaan lezen.

Hierbij de link: https://www.kabook.nl/voorpublicatie-instinct/


Binnenkort vertel ik je meer over dit debuut. Dus houd dit blog maar in de gaten. 


Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken


Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.