Winactie|: Een gegeven nijlpaard- uitslag van de winactie - de winnaars zijn bekend

De winactie voor Een gegeven nijlpaard liep tot en met 30e juli en is ten einde. 
Hier volgt de uitslag.




Van de uitgeverij mocht ik 2 boeken weggeven.

De leuke winactie voor het superleuke boek EEN GEGEVEN NIJLPAARD is ten einde. Gisteren 30 juli 2021 was de laatste dag om mee te doen. De reactie stroomden binnen, erg leuk om te zien.

Wat moest je doen om mee te dingen?

*Een reactie geven onderaan het blogartikel en/of FB-pagina
*Mijn pagina liken op facebook. 

Rompompom....wie zijn het geworden?






Deze 2 leesfanaten hebben dit mooie boek gewonnen. 
Stuur mij even je adres, dan stuur ik het naar je toe. 

Groeten en veel plezier ermee.

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken blog

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie