Nieuw in de maand mei 2021: deel 2

Er komen weer veel mooie boeken uit. Ik zal er 3 bespreken.  We gaan verder met boek 2: Het Tango Algoritme. Deze verschijnt op 6 mei. 






2. Heleen van den Hoven- Het Tango Algoritme

Tot plezier van haar huurders Grace en Florence behandelt wiskundelerares Emmy het zoeken naar een nieuwe danspartner als een wiskundig probleem.

Ondertussen speurt Charlie Huygens naar de mysterieuze August Byron, die algoritmes van populaire dating-apps bekritiseert. De aankoop van een paar dansschoenen leidt Charlie naar drie vrouwen in Nieuwegein. Ze verbergen alle drie een geheim. Alleen Charlie beseft hoe dodelijk hun geheimen zijn.

Heleen van den Hoven is bekend van o.a. 

Het Carpa Complot

De Speelgoedman

Zij is boekmaker, dat wil zeggen ze helpt anderen om een boek te publiceren. Daarnaast schrijft ze onder pseudoniem Helen Dool avonturenromans voor volwassenen en jong volwassenen. 

Binnenkort vertel ik je meer..

Via een actie bij Vrouwenthrillers.nl mag ik dit boek, in ebook-vorm, al gaan lezen. Hoe leuk is dat? Ook dank aan uitgeverij De Crime Compagnie. 

Het Tango Algoritme lijkt mij erg spannend. Of dit zo is vertel ik je binnenkort. Dus houd dit blog maar goed in de gaten!

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken blog

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie